【好難捉摸呀】收到男朋友親手寫嘅生日卡都嫌冇誠意?

初戀呀!我要初戀呀!個個大人都話想搵返初戀嘅味道,其實即係咩味呀?咪就係心跳、觸電、緊張、又怕怕醜醜咁囉~當年,可能大家都仲係學生,最多都係返下暑期工賺少少零用錢,想買禮物畀對方都要死慳死抵捱一個月麵包先買到,物質上唔太豐富,不過心靈上就覺得好幸福喇……

圖片來源:《喜劇之王》

人大咗,開始有錢喇,唔係送車送樓送名牌嘅話,其實都冇乜禮物買唔到嘅,但呢個時候,先發現親手整嘅一份小禮物、一張卡仔有幾珍貴呀。

圖片來源:靠北男友

台灣就有個女朋友喺一個專畀人講男朋友壞話嘅page「靠北男友」問大家收到張咁嘅生日卡會唔會覺得好冇誠意喇。

張卡上面,公仔又冇畫,字就得幾行,仲要唔係「生日快樂」就我愛你你愛我,文筆方面又真係冇周董寫嘅詞咁浪漫嘅……不過,呢個時代,肯親手寫卡嘅男仔已經好少見㗎喇,就算幾無聊或者寫得幾樣衰,都係一份心意吖嘛,呢啲咪就係初戀feel囉!毛毛就覺得幾多紥花、幾多餐buffet都比唔上呢份真摰喇,要好好珍惜先係呀!

圖片來源:dcard

之前都試過有妹豬話發現原來男朋友一直都偷偷地喺筆記簿度mark低晒啲拍拖守則,包括「去邊都要報到,唔可以令女朋友擔心」、「每次有嘢食都要問咗女朋友食唔食先」咁,真係sweet到呢……愛一個人,係用心去愛,而唔係睇佢送小學雞生日卡畀你定名牌手袋畀你,連毛毛呢個大師(A0嗰方面)都知道啦!

 

 

 

封面圖片、資料來源連結:靠北男友

睇埋:【做壞規矩系列】原來男友偷偷地收埋咗本咁嘅筆記…

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved