【好人好事】伯伯未到目的地就畀的士司機放低 好彩遇到貨車暖男送返屋企

凌晨三點幾,你喺度做緊咩?瞓到隻狗咁,定係仲煲緊劇打緊機呀?成日聽人講呢,老人家唔瞓得,五六點就自然會醒,六七點就落街晨運飲茶打牙骹㗎喇,不過如果係凌晨三點幾喺街上見老人家,又會唔會早咗啲呀?

圖片來源:感謝網民王子康同意轉載

22號凌晨大約三點半,貨車司機王子康喺荃灣路見到有個伯伯喺公路慢線度行,佢擔心夜媽媽其他貨車司機睇伯伯唔到會造成發生意外,於是就即刻打死火燈慢駛,跟喺伯伯後面,默默保護佢喇。

圖片來源:感謝網民王子康同意轉載

不過行下行下,王子康就覺得唔對路,所以就落車問伯伯想去邊喇。原來伯伯本身係搭的士返梨木樹嘅,但到咗德士古道迴旋處,的士司機就話到咗,放低咗伯伯,搞到佢要半夜喺公路上面一個人步行返屋企……

圖片來源:Google Map

睇返Google Map,顯示德士古道行到梨木樹要最少45分鐘,王子康都話估計一般人要行一個鐘頭先到,咁大家都想像到,如果伯伯真係行返屋企要行幾耐啦……

圖片來源:感謝網民王子康同意轉載

最後呢位貨車暖男義不容辭,車咗伯伯返屋企,仲將事件post上網,提醒咁多位揸夜車嘅司機要小心啲,睇清楚路面情況呀!毛毛最欣賞王子康最後個「香港人記得有時伸手幫下人」呢句,如果大家都多啲關心身邊嘅人,見到不尋常嘅事,唔好怕多事,問多句需唔需要幫忙,相信大家都會開心啲。

 

 

封面圖片、資料來源連結:感謝網民王子康/小心駕駛(討論別人駕駛態度)同意轉載

《暖男司機介紹返》

【暖到入心入肺】巴士叔叔放乘客上車避西北風

【係愛呀】司機載到導盲犬 興奮到開咪隆重介紹

【好人好事】司機停車跪低幫受傷伯伯止血

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved