【貧乳救星2.0】原來將視覺藝術同時裝mix埋一齊係咁偉大㗎!

做親街訪問啲男仔想搵個點嘅女朋友,實係個個都話要溫柔呀、細心呀、善解人意呀咁嘅,不過轉個頭,身體卻很誠實,一上挨豬見到娘娘派軍糧,咪又cap晒圖慢慢丁。唉,冇計啦,有事業線便是娘吖嘛……

圖片來源:vvstore.jp

你估有幾多個娘娘天生就咁事業心重呀?十個有九個唔係就搵過醫生幫手,就係用咗升球大墊!仲有嗰一個?都可能係著咗呢件Tee呃你㗎咋!

之前日本都出過件貧乳救星背心,用錯覺令人誤會眼前呢個妹豬胸前偉大,而最近就有2.0版本喇!喺白色Tee上面印咗啲扭曲嘅格仔圖案,再加少少堅係假嘅陰影,咁呢個堅係假嘅假狗,就完成喇。

圖片來源:vvstore.jp

連攤喺度都可以keep住咁堅挺,呢件貧乳救星真係唔簡單呀!秦沛,唔使再問喇,大奶奶喺度呀!

圖片來源:vvstore.jp

圖片來源:vvstore.jp

嗱嗱嗱,不過咁多位妹豬要記住呀,著咗件Tee同男神出街,記得老虎蟹都要用個正面對住佢呀,你估你真材實料到可以橫看成嶺側成峰呀?側成風就有你份……

圖片來源:vvstore.jp

戴返大大個頭盔先,女性嘅價值唔應該單用外表或者身材去衡量,毛毛post呢件衫,都係想感嘆下,原來將視覺藝術同時裝mix埋一齊嘅效果係咁意想不到啫!

 

 

 

封面圖片、資料來源連結:vvstore.jp

同場加映:【視覺藝術】有咗呢件背心邊個仲敢笑我飛機場?

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved