《100毛》#287期封面專題 請珍惜你身邊晒身材的朋友

你知道嗎?每個人身邊都有一個鍾意晒身材嘅朋友。如果冇,咁可能你的朋友就是你……

無論佢暴露,定係事業心仁厚;佢低V,還是係受萬人俯仰,你都應該珍惜呢位朋友,因為佢一直默默照顧緊你嘅身心理健康,為全人類視力發展作出緊貢獻!所以下次除咗睇佢睇到硬晒(條頸)、送個Like畀佢、認同佢嘅理念請分享之餘,同佢講聲「早安,多謝,祝福你」啦。

而今日,性感長者界KOL夏蕙姨在大地晒條美腿,用行動話畀你知:一有自信,可以美麗。只要放開胸懷,你都可以Show自己最靚嘅一面畀人睇!佢嘅分享,唔知又有冇幫到你自信心起機呢?

愛靚唔晒命?

用對眼食雪糕,你鍾意我鐘意,夏蕙姨都好鍾意。「邊個唔鍾意睇靚嘅嘢呢?女仔都係鍾意睇,愛美嘛,每個人都鍾意睇㗎啦!我就最鍾意睇斯文高大威猛嘅靚仔,不過我其實一望會望個樣先,再望落底下。個樣好肉酸,身材點靚都吸引唔到我。」

所以如果你身邊有個又靚又成日慷慨大晒靚Body嘅朋友,鼓勵下佢啦!「露腿嗰啲好閒啫,個個做運動着短褲,條腿成日都露出嚟㗎啦!喇,露背脊露胸,露少少事業線嗰啲,咁就性感喇。性感啲冇問題㗎,例如隻腳靚,着短褲使乜驚啫?自己有咁靚咪晒出嚟比人睇囉。」

獻皺不如藏拙……

不過如果自問身材冇身邊Friend子咁好,或者,有自知之明都係一件好事。「靚就梗係要畀靚嘅方面人哋睇,但明知唔靚嘅,就唔好畀人睇!譬如你幾廿歲,個背脊好多皺紋,冇理由仲要露背㗎?咁咪盡量遮住佢囉。正所謂獻醜不如藏拙,唔靚嘅仲要露出嚟畀人睇,不如唔好露!」

「好似我自己覺得自己真係邊部分都唔靚,哈哈哈!呢啲係天生嘅,亦都冇辦法補救,冇計。但我發覺自己隻腳唔算醜樣,腳瓜唔係特別大,唔係話好似豬蹄咁。係矮(短)啲啫。」於是,經過深思熟慮之後夏蕙姨決定,今天,在大地晒條美腿!

想靚,心才正

其實沒有比較就沒有傷害,夏蕙姨話唔好下下同人比較,最緊要學識欣賞自己。「幾時都要有自信。你冇自信,就算你好靚,你都會話『人哋靚過我』㗎。又好似我80幾歲,靚極都唔夠啲18歲嘅後生女,點同人比呢?唔使比㗎。一山還有一山高,靚係冇標準同盡頭,你有幾多自信,就有幾靚。」Your faith your fate,多啲自信,所以美麗!

任何人都好,從今日起,唔好再話自己唔靚喇。「有啲人影相話『哎呀我好醜樣,唔影喇』,其實你影唔影都係嗰個樣,使乜驚啫?嗰個係你個樣嚟,點解要話唔靚啫?雖然我自己而家唔靚,但我一定話自己靚,呢啲係自信。而且有自信係唔需要(怕)人批評嘅。咪盡量將自己美嘅一部分去做到佢靚囉,即使我咁老,都會努力扮靚啲!」

你的樣子如何,你的內心未必如何

即使冇身材冇靚樣晒,放心,你一樣可以有好嘢拎到出嚟!「靚唔靚唔係在乎表面,係在乎你心地。心地好、對人好嘅話,人哋唔會因為我醜樣唔睬我;假如我靚但心地唔好、自私自利只顧自己,人哋唔會睬我㗎。有外在美固然好,但最緊要都係內在美。一剎那嘅靚唔係永恆,你心地靚,就可以永恆。永遠都係:你對人一分好,人哋對你十分好。」

乜唔係樣靚就大晒咩?「就算你表面幾靚,內心唔靚,都唔係大晒㗎!你對人唔好,冇朋友,靚有咩用?我年紀又大又一啲都唔靚,都可以去幫人,貢獻社會;有善心就會靚,我信㗎。相由心生係真嘅。」又啱,所以你身材好好嘅老友,可能內在美一樣咁靚!得閒記得欣賞埋喇……

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved