【神獸家長系列】欠交功課都關學校事

你以為交齊功課係學生自己嘅責任?有神獸家長就突破盲腸,話個仔交唔齊功課都係因為學校唔派功課袋呀!
圖片來源:90後教師決戰怪獸家長

由中一新生,去到中四中五嘅學生家長都非常關注功課袋嘅問題,仲吹到話自己個仔做齊晒啲功課,點知就係爭緊呢個生命中不可缺少的袋,就交唔到囉。同學仔有個袋袋傍身真係好重要,學校早就應該每人派個袋啦,咁咪可以確保安全,唔會有咁多問題囉。嗱,我一路都係講緊功課袋㗎咋。

神獸家長sss仲極力要求學派袋,但就一定要喺個袋上面打埋英文校名囉,驚工人姐姐唔識睇中文嘛,幾細心呀,就肯肯定唔係為咗畀個細路孭出街威威豬啲嘅!

圖片來源:90後教師決戰怪獸家長

仲畀埋個功課袋sample畀老師參考,夠晒體貼!

圖片來源:90後教師決戰怪獸家長

講真,啲家長咁講並唔係冇道理㗎。被公認盡忠職守、成功保護巿民嘅慈母,都有好多袋㗎,又槍袋、又手拷袋、又水壺袋乜乜乜咁 (應該係,除非唔係)!

 

資料來源:90後教師決戰怪獸家長  

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved