田二少見證港鐵攔水貨客?

田二少可能嫌上次嘅「睇皮膚就知係中國人」嘅言論震驚唔到全球70億人,今日佢又發功喇!

原圖:蘋果日報

佢喺自己個報紙專欄度為大家帶嚟新視野,從另一個角度去睇呢個世界,佢用咗成個專欄幫港鐵平反呀!佢仲話班廢青為咗呃like,成日都要港鐵職員即場度水貨,真係「難為了家嫂」咁喎。

咁又係呀,港鐵每日都幾千萬(水貨)上落,真係逐樣逐樣度嘅話一日48個鐘都唔佢夠呀!

圖片來源:Louis Wong / North District 北區

圖片來源:黃水位/上水人大聯盟

所以如果你搭港鐵嘅時候仲係見到呢個情況,不要怕,只係港鐵職員嘅技術性問題,不要怕。我諗佢哋只係太忙同唔夠人手,先會有呢啲漏網之水貨客出現啫!肯肯定田二少冇去到平行時空嘅!不過係咪住喺堅離地……就唔知喇!

 

封面圖片來源:蘋果日報

資料來源:AM730 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved