【現實版蟻俠?】原來連螞蟻都有人走私

走私煙呀挨瘋呀大家就聽得多,梗係啦,好搵呀嘛,不過唔講唔知,原來而家連螞蟻都有人走私?四川海關最近就檢獲咗800隻嘅螞蟻,佢哋仲要係生勾勾識郁㗎!而啲螞蟻就分別裝喺唔同嘅玻璃試管入面,入面仲有啲濕咗水嘅棉花?......

圖片來源:中新網

聽講啲螞蟻係準備運去成都嘅......媽呀,我睇唔透呀!到底走私啲螞蟻去強國做咩呢?係咪啲強國人覺得養獅子老虎太普通,想試下養外國螞蟻呀?強國自己本身冇蟻㗎咩?

以毛毛9估,啲螞蟻應該要嚟:

1. 自我增值:畀啲懶人擺喺屋企做學習對象

2. 美容:泰國都有蝸牛按摩啦,將啲蟻放喺塊面度,幫你食晒啲角質層又有幾奇?(喂,《龍咁威》都有講啦!)

3. 研發新菜式:真‧螞蟻上樹

圖片來源:中新網

而有人就話呢啲笨唔係一般嘅螞蟻,其實佢哋係着住蟻俠戰衣嘅螞蟻!雖然佢哋細細粒咁,但唔好唔記得,佢哋可以引爆強大嘅超能力㗎!

圖片來源:《蟻俠》截圖

嘩......一個蟻俠都不得了,而家仲有成800個?,點夠你玩呀?

 

封面圖片及資料來源:中新網

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved