【人類總是…】阿叔亂泊車 網民瘋狂改圖贈慶

呢段片最近喺網上瘋傳,入面個司機阿叔厚面皮到真係毛毛都驚呀!

圖片來源:Yeunh Wan C

是咁的,話說片入面個地方係有個正常嘅私家車車位嘅,之不過呢個阿叔一嘢就打橫轟架車入去,仲頂住後面嗰5個電單車車位,之後拍下個籮柚就走咗去買餸,搞到其他要泊車嘅司機企晒喺度等佢返嚟!點知阿叔返到嚟見到有人等緊佢,一啲都冇唔好意思,仲好串串貢?呀!

圖片來源:Yeunh Wan C

阿叔語錄:「入唔到咪唔好入住囉~」、「你鬧我粉腸?你臘腸呀!」、「你叫就叫呀?」、「我唔理~」嘩呢啲說話唔係人人都講得出㗎,毛毛都要頒返個全宇宙最厚面皮大獎畀呢個阿叔呀真係。可惜呢個阿叔唔知自己已經一嘢撻著晒班等緊佢讓位嘅司機,有網民仲瘋狂幫佢改圖,幫佢贈慶?呀!

圖片來源:Mike Mang

圖片來源:Mike Mang

圖片來源:Mike Mang

嗯,毛毛隔住個mon都feel到佢哋真的嬲怒了呀!唔得,等毛毛都出返分力先!

亂泊又點喎~我唔理~想欣賞下阿叔嘅英姿嘅話,嗱link喺下面呀。

 

封面圖片來源:Yeunh Wan C/Mike Mang

資料來源:Tai Po 大埔

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved