【央視開心大發現】唔講都唔知原來坐高鐵要買車飛㗎喎!

強國而家身為堂堂大國,科技好先進㗎喇!農曆新年想返屋企過年?唔使好似以前咁要搭火車死迫爛迫嘅:

圖片來源:jgospel

人哋而家有高鐵,巧叻叻㗎!今日就係強國春運嘅第一日,有強國大台之稱嘅中央電視台梗係要去做採訪啦!而有個網民就好好彩見證住班記者訪問嘅毛文呀!

圖片來源:大連獵神/微博

個記者一上到個車廂,就周圍問啲乘客有冇買到車飛,咁啲乘客就梗係答佢有㗎啦!於是乎個記者就總結,話喺車廂入面隨機搵到十幾個人,原來都係有車飛㗎!嘩真係開心大發現,智將大湧現呀!你話喇點會有人估到原來上到車嘅乘客係會有車飛、冇返學嘅同學都可以舉到手嘅啫!呢個故事實在太感人喇!央視今次真係突破盲腸呀!

好彩我哋香港都唔輸蝕,你睇下689之前都話要失咗蹤嘅李波自己同正苦提供資料啦!神籮直呢啲嘢,毛毛真係識條鐵呀!

 

封面圖片及資料來源:大連獵神/微博

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved