【抵讚】維修3DS怕麻煩到職員 8歲細路寫信say sorly

古乳有暈,顧客永遠是對der,無論係公司錯定係個客自己7咗,總之客人永遠都只會係啱嗰個!但日本呢位只係得8歲嘅小客人,竟然寫信去同返間公司say sorly呀!
圖片來源:illil_/twitter
雖然毛毛日文嘅程度只係識係識得乜乜二姑二姑也咩嗲,但毛毛9估佢應該係寫:「對唔住呀,將部機整濕咗。呢部機一直陪住我,但而家我要面對冇咗部3DS嘅事實喇。我以後都會小心啲將水樽個蓋扭好,真係vely sorly呀。」
圖片來源:illil_/twitter

原來係因為佢整濕咗部3DS,佢老竇老母就叫佢自己打去問下點維修部機啦,本來就咁寄去維修中心就得喇,點知佢竟然內疚自己麻煩到人,就寫咗封信連埋部3DS一齊寄出去呀,真係有禮貌到喊出嚟!個小朋友咁乖,毛毛係維修員都整快啲啦!唔使兩日,部機就寄返返嚟嚕!
圖片來源:illil_/twitter
睇下個細路拎返部3DS個樣幾開心!所以話呢,唔使下下都兇人,人哋先會做得快嘅~如果畀著係某經濟鄰國嘅玻璃心民族,肯肯定會一面鬧小日本啲嘢化學唔夠強國好,又會一面叫人快啲整返好畀佢玩啫!
 

資料及圖片來源:illil_/twitter

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved