領展街市裝修完未夠半年 落個雨都變發霉水簾洞

領展班良心商人出咗名關心商戶,為咗令到班商戶有更優美嘅環境心曠神怡咁做生意,三時五日就翻個新裝個修是常識吧,咁裝修完係咁意加少少租咁就在所難免㗎喇,領展真係一番苦心呀。

話說咁太和街市就係一個好例子喇,上年裝修掛咗啲充藝術感嘅3D畫,真係去街市買餸都有去畫廊嘅風味,咁有智慧嘅裝修你話邊度搵吖?
圖片來源:領展大集匯
圖片來源:領展大集匯不過雖然佢半年都冇之前先翻新完,但係翻新呢家嘢就包靚就唔包防水嘅,好似係,將就下啦。

圖片來源:Andrew Ng‎/Tai Po 大埔
呢幾日都係咁落雨,所以呢個翻新咗幾個月嘅街市咪成個水舞間咁,漏水漏到一地都係仲發晒霉囉,網民話渣成咁係因為領展啲工程判上判上判上判喎,哇領展日日賺到盡真係唔係浪得虛名呀下。
圖片來源:Andrew Ng‎/Tai Po 大埔
世事真係被被網民看透了,唉漏水漏成咁睇怕冇幾耐之後又要做多次優化工程喇,呀到時咪又有理由再加租囉~ 真係好有生意頭腦呀!

圖片來源:領展大集匯Andrew Ng‎/Tai Po 大埔

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved