【唔知望邊好】呢個滿足貓Coser副身材好似fail咗喎

毛毛畀喵星人征服咗就眾所9知㗎喇,就連玩遊戲都鍾意玩啲同貓咪有關嘅!好似之前好hit嘅手機app遊戲《貓咪收集》,毛毛都有玩㗎!

圖片來源:motherboard

入面隻滿足貓仲係毛毛最鍾意嘅角色嚟?!

圖片來源:news.gamme

佢每日嘅生活就係食,瞓,食……完完全全就係毛毛嘅人生目標。唉,毛毛都好想做隻貓做隻狗不再做人呀嗚哇!最近就有個coser竟然真係還原咗滿足貓出嚟?

圖片來源:harvey_art/twitter

戴晒頭套,仲同遊戲入面嘅設定一樣放咗碟壽司喺旁邊,係幾細心嘅。重點係咩呀,係佢除晒衫咁樣樣呢下夠晒誠意吖嘛!雖然同堅﹒滿足貓嘅身材係有啲唔同㗎喇,但係見你拋晒個身出嚟咁滿足大家,毛毛就原諒你啦,hehe~講開又講,其實呢個coser都算係咁啦……

圖片來源:_QPX_/twitter

如果畀毛毛見到呢隻來自地獄嘅使者,應該會變到同佢個樣一樣,嘔出嚟……

 

圖片來源、資料來源:harvey_art/twitter

回帶:【童年崩壞】麵包超人Coser咁樣樣

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved