【心都痛埋】狗狗幫畀人毒死嘅好朋友埋葬

狗狗唔單止係人類嘅好朋友,狗狗之間嘅友情都好洋蔥㗎⋯⋯

話說喺智利,有隻叫「朱古力」嘅狗仔巧慘咁畀人毒死咗,當佢嘅好朋友知道「朱古力」死咗之後,就不停用個頭將啲泥推落去朱古力埋葬嘅地方,好似同佢講緊Bye Bye,見佢最後一面咁。

主人表示,佢哋兩個一直都係出雙入對,兩隻狗仔成日都一齊玩好似兄弟咁㗎!通常狗仔見到第二隻狗狗畀人埋葬緊,就會即刻走開,但「朱古力」嘅好朋友冇,反而陪住佢!

「朱古力」本身係隻被遺棄嘅狗仔,主人就唔忍心佢流浪街頭,所以執咗佢返嚟,不過就「估唔到佢咁快離開咗我哋,仲記得佢初時好細隻,我同本來養緊嘅狗仔都好歡迎佢嚟到新屋企。」原來佢哋住嘅地方,有人好殘忍咁毒死咗7隻狗狗,不過就仲未拉到!唉,希望唔會再有更多狗狗受害啦,嗚嗚⋯⋯

【狗狗友情歲月影片】

 

 

圖片及資料來源:Daily Mail

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved