【你玩我呀】諗住上網買塊地氈 送到嚟咁樣樣…

根據毛毛毒咗咁多年嘅經驗,上網,一定要帶眼識人。毛毛都畀嗰啲重裝甲女神呃得多喇……Between,其實唔單止識朋友,上網買嘢都真係要擘大隻眼睇清楚,唔係隨時中大伏呀!

圖片來源:adamhess1/twitter

呢個外國網友諗住上網買張地氈返屋企啦,咁見到呢個網又好似賣得幾平,張地氈個款又幾靚,就即刻磅水。點知呢個就係悲劇嘅開始……

圖片來源:adamhess1/twitter

媽為什麼不是我想像中的這樣?冇錯,佢係收到一張地氈,但係張地氈分分鐘仲細過佢隻腳指尾囉……咩啫,邊個話地氈一定要大大塊㗎!計毛毛話,呢張地氈肯肯定係別注限量版嚟,配埋呢個同樣都係網購返嚟嘅迷你咕?,真係襯到絕呀!

圖片來源:dailymail

係就係細嚿咗啲,但如果喺香港,啲單位咪一樣咁細,你咪一樣照住……(不要再說了.jpg)

 

圖片來源、資料來源:adamhess1/twitter

回帶:【世界真細小】上網買咕? 到收貨先發現個size仲細過手掌

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved