【招男友】老母買件咁嘅衫算係咩意思?


正所謂,養兒一百歲,長憂九十九,除咗憂柴同憂米之外,仲會憂仔女有冇另一半(畢業之後)!就好似毛毛女人a.k.a.老母咁,成日擔心毛毛冇女人喎,唔通毛毛部電腦入面有幾千條東洋妹子又同你講咩!?不過好彩,毛毛老母都冇好似台灣呢位網民老母咁進擊,買咗件招男友嘅衫畀佢呀!

圖片來源:dcard

圖片來源:dcard

遠睇呢件衫係冇問題嘅,不過望清楚啲,就會見到大大隻字寫住:「I don’t have a boyfriend」,嘩,咁咪即係同通街話自己空虛寂寞凍冇分別?唔通佢真係覺得佢個女冇人要成咁?

圖片來源:dcard

不過就算件衫幾7都好,都係老母嘅一番心意嚟,而呢位台灣網民都好孝順,話會照著無誤咁話喎!

圖片來源:dcard

呢位台灣女網民又單身(重點),仲要咁孝順,一定可以搵到男朋友嘅!如果毛毛有機會去台灣嘅話…不過哪有錢,你_ _!

封面圖片、資料及圖片來源:dcard

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved