【打邊爐啱晒】嘩!木瓜入面呢三粒乜嘢嚟㗎?

傳說中,毛記電視城入面有位好鍾意飲木瓜奶嘅女同事,呢位同事次次嗌親某餐廳嘅外賣都一定會叫木瓜奶,叫完仲要笑笑口咁?~不過如果佢杯木瓜奶係用呢個木瓜整嘅話,就唔知佢仲笑唔笑得出喇……

圖片來源:林丸子‎/●【爆料公社】●

嘩!木瓜入面嗰三粒嘢係咩嚟㗎?乜咁L恐怖嘅喂……是咁的,話說有位台灣網民個老竇就係開農場嘅,見木瓜樹上啲木瓜熟到好似想挑逗佢咁,咁咪諗住開嚟見佢囉,點知一切開就見到呢三粒白色物體喇!

圖片來源:林丸子‎/●【爆料公社】●

睇呢三粒嘢個款,有雞蛋同雞子嘅味道,但又唔係雞蛋同雞子……真係睇唔透係咩嚟喎!有冇植物小博士可以解釋下呀?

圖片來源:●【爆料公社】●

哦!原來呢幾粒白色嘢都係木瓜嚟嘅,之不過唔小心生咗係木瓜嘅核心內圍,加上接觸唔到陽光,所以先白到咁樣樣嘅~毛毛今日真係長知識了!

 

圖片及資料來源:林丸子‎/●【爆料公社】●

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved