【傻傻分不清】狗仔你唔好再瞓喺地毯上面喇 我係咁kick親呀!

哎呀!好痛呀又跌親喇,明明行緊平地但又好似有啲kick我隻腳咁,死啦,唔通咁邪,七月都未到就鬼抆腳?!

圖片來源:dailymail

睇真啲,原來係畀屋企隻貴婦狗Stanley kick親呀!話說佢主人有日行行下街見到有張同佢100%match嘅地毯,於是就買咗返屋企啦~可能Stanley都覺得終於搵到同類喇,就日日都糖黐豆咁黐實張地毯~

圖片來源:dailymail

圖片來源:dailymail

Stanley~食飯喇,你去咗邊呀~ 搵咗成日,原來佢就喺地毯上面…… 

圖片來源:dailymail

聽講主人有唔少睇到呢張相嘅朋友都淨係留意到兩個打耳嘅BB,完全發現唔到狗仔嘅存在呀!

圖片來源: 2ch

咩話?你一眼就搵到隻狗狗喺邊?叻喇叻喇,考下你眼力,搵到部遠在天邊近在地毯嘅手機喺邊就話你神奇頂級超卓!

 

 

 

 

封面圖片、資料來源:dailymail

想知答案就睇呢度啦:都叫你唔好用咁花嘅地毯㗎啦 我搵唔返個電話呀

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved