【睇到呆晒】唔洗都唔知原來洗衣機藏咗咁多污跡!

洗衣機,顧名思義,即係用嚟洗衫嘅機器,可以洗乾淨衣物上面嘅任何污跡,不過估唔到,洗衣機望落乾淨,其實暗藏邋遢!

圖片來源:chi152cm/twitter

洗邋遢又點可以等到年廿八呀,日本有一款專係用嚟清潔洗衣機內槽嘅清洗劑,呢個網民就決定要試下佢係咪咁堅喇!

圖片來源:chi152cm/twitter

將清洗劑倒入洗衣機,佢就會起晒綿密嘅泡泡,雖然就咁睇落有少少就泡沬咖啡,不過都唔好偷飲呀下。只要再過幾分鐘,神奇嘅事就出現喇!

圖片來源:chi152cm/twitter

嘩!啡色一粒粒嗰啲咩嚟㗎!?唔通就係平時積埋積埋喺洗衣機窿窿罅罅嘅污跡?!唔講仲以為係飯煲入面嘅五穀米呀!諗起個洗衣機入面本身收埋咁多污糟嘢,平時仲靠佢洗衫,真係有啲作嘔呀…… 

​圖片來源:dcard

喂喂,人哋係話落清洗劑,唔係落洗衣液,更加唔係成支一嘢扔埋落去同啲衫一齊洗囉!呢個咁大頭蝦嘅網民話,佢平時洗衫都好求其,成個污衣籃有乜就倒晒落洗衣機,估唔到原來自己連洗衣液都倒埋落去…… 都啱嘅,洗乾淨埋支洗衣液,下次用嚟洗衫咪特別乾淨囉!

 

封面圖片、資料來源連結:chi152cm/twitterdcard

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved