【創意力量同幻想】整到個拔毛夾成把勇者之劍咁好咩

毛毛叫得毛毛,都心知肚明冇女仔會鍾意我㗎喇!好似毛毛啲女同事咁,成日喺度討論要點樣整走啲毛毛,真係聽到心都傷埋。反正都係喇,不如等毛毛本人介紹個拔毛夾畀大家啦!如果係用呢個夾整走啲毛,我ok喎!

圖片來源:vvstore.jp

各位毒L們,是咪覺得呢個拔毛夾好有親切感呢!冇錯,佢就係傳說中嘅勇者之劍!…之拔毛夾!你唔好見佢外型好似好霸氣咁,真係可以用嚟抆毛㗎!

圖片來源:vvstore.jp

如果毒L冇毛抆,都可以用嚟當鎖匙扣!佢仲有埋個木座,得閒扮下勇者喺個座度抆把劍出嚟你都咪話唔爽!

圖片來源:greenfunding

圖片來源:greenfunding

聽講12月日本就有買㗎喇!不過定價都幾貴,要成3600日圓。睇嚟勇者要拔毛,除咗要有勇氣之外,仲要有錢呀下…!

 

圖片來源、資料來源:greenfundingvvstore.jp

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved