【我要呀!】玩VR想偷睇初音裙底 點知…

咁多條毒L留意喇!唔好再成日怨冇女女喇,只要有咗VR,仲使乜辛辛苦苦做兵求女神用個眼尾施捨畀你呀!

圖片來源:2ch

圖片來源:2ch

VR可以虛擬實境,只要戴咗副VR眼鏡,就可以體驗唔同場景,坐定定都可以有飛上天呀、極速飛車之類嘅感覺!不過最正就梗係可以幻想同女神出街街、拖手仔啦~聽講有一隻VR game仲係模擬瞓喺靚姐姐大髀享受畀佢幫你撩耳仔㗎,真係聽到都想試下玩呀~

圖片來源:メルキュレ

不過對毒L嚟講,VR最吸引嘅就梗係……可以曳曳偷睇啦!日本有個網民就話佢玩「初音ミク -Project DIVA- X HD」嘅時候,諗住踎底偷偷地睇下初音BB嘅領域欣賞啦,點知…… 

圖片來源:2ch

點知畫面竟然黑咗一撻,寫住「超出遊戲區」!媽呀,我最期待嘅畫面點解唔出現呀!明明呢個就係玩VR意義所在!呢個先係真正嘅遊戲區!咁正義吖嗱,睇你仲有冇毒L買!

圖片來源:網上圖片

不過都有資深網民話,其實係踎得太底先會超出遊戲區啫,只要一開始就set低啲個身高,將部VR舉高啲,就可以玩到真正嘅遊戲區㗎喇~但係咁又點喎,毛毛仲停留喺用3310玩貪食蛇嘅年代…… 

 

封面圖片、資料來源連結: 2ch

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved