呢款耳機條線竟然有成五米長?

有時啲嘢,唔係下下長就好嘅,長得嚟都要啱使先得㗎嘛!嗱嗱嗱,唔好誤會,毛毛係講緊耳機線咋……是咁的,話說最近有位台灣網民行Daiso嘅時候就發現一款新奇有趣嘅單邊耳機,重點係呢款單邊耳機條線竟然有5米咁長呀!

圖片來源:dcard

喂,家陣講緊5米,唔係5厘米喎……老老77,到底咩情況底下先會用到呢個線長五米嘅單邊耳機呢?唔通呢款耳機係長頸鹿專用嘅?有網民就話,用家喺聽歌嘅時候將多餘嘅耳機線繞喺條頸度,咁個耳機咪可以用嚟聽歌之餘,又達到保暖嘅效果囉!即係咁:

 

另外,由於呢款五米單邊耳機對呢位網民嚟講實在係太新鮮嘅關係,所以佢決定要買一個,而買完仲忍唔住即場拆開佢做返個實測?! 

圖片來源:dcard

測試結果發現呢款耳機嘅音質都唔錯……嗯,係有聲嘅! 

(開返認真mode)咁條線咁長係有咩用先?嗱,假如個耳機係手機用嘅話,咁長就梗係傻的嗎!之不過人哋個包裝都寫明呢款耳機係「for TV & Radio」咯,即係話,假如你屋企部電視好大部又離你張梳化好遠,而你睇電視又唔想嘈親屋企人嘅話,咁呢個時候用呢款耳機咪fit晒囉。

btw,冇咩嘅話,返出去用藍芽耳機先。

 

資料來源:dcard

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved