【乜都有可能】《開羅宣言》海報 蔣介石變毛主席

9月3號無啦啦多咗嗰日假,係抗戰勝利70周年紀念嘛,打贏仗咁威威豬,紀念方式梗係唔止得放假咁少啦,強國仲會上映一齣電影呀,齣戲叫《開羅宣言》。

圖片來源:網絡圖片

齣戲大概就係講返當陣時嘅歷史啦,不過毛毛冇乜畀心機讀書,淨係知道中國、英國、美國幾個大佬喺埃及開羅度開咗個會,講吓點樣對付小日本咁。印象中呢,好似係蔣介石代表中國去開嘅,而毛主席就喺延安點指兵兵緊,指揮緊啲兵呀!

圖片來源:《開羅宣言》電影海報

成齣電影有4款海報,都係各國大佬嚟嘅,咁強國嘅大佬係邊個?出毛主席是常識吧!毛主席係我哋心中永遠嘅紅太陽嘛,但係一班不譜國情嘅網民竟然批評電影公司改寫歷史,唔放中華民國代表蔣介石落去,然後仲要將海報改圖,放咗金仔個樣落去!真係大不敬!全靠毛主席嘅神指揮,奮力抗戰,國民政府先至能夠抗戰成功咋!

圖片來源:網絡圖片

另外仲有網民整咗個「海報生成器」,毛毛都諗住拍返個現代版《開羅(生門)宣言》!大概就係講一個入伍10年嘅兵仔故事……

圖片來源:生成器

來源:蘋果日報生成器

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved