【強國好運熊】專業啲,臨時演員都係演員!

明明小日本隻熊本熊就又懶又kai,真係唔明點解全世界嘅妹豬都咁迷戀佢㗎!

圖片來源:くまモン Kumamon 熊本熊 Kawaii圖片來源:くまモン Kumamon 熊本熊 Kawaii

你睇佢呀,連細路都蝦!幾冇陰公呀!

原圖來源:自由時報、くまモン Kumamon 熊本熊 Kawaii

所以話,黑熊嚟講,識揀一定係揀強國馳名中外嘅好運熊!大家都係一樣樣咋嘛,點解小日本熊本熊就咁出名,強國好運熊就成日畀人笑係A貨喎!公平咩!

圖片來源: Donlise/微博

可能好運熊就係知自己冇熊本熊咁受歡迎呀,所以就諗到一條好橋,學熊本熊咁做埋啲騎尼嘢引人注意!偷睇裙底、PK、扮萌呢啲熊本熊都做過晒喇,係得穿崩未試過!好,好運熊就試下穿崩啦!

圖片來源: Donlise/微博

喺個口度申隻手出嚟,實夠晒搶fo喇啩!Between,不如你都係專業啲啦,話晒臨時演員都係演員嘛……本身毛毛見到你個樣都安已不,而家直頭個心離一離呀。拎完霞姨個飯盒好收返隻手入去喇,知冇?

 

 

封面圖片、資料來源: Donlise/微博

<熊本熊系列>

【熊本熊有對手】鹿兒島帥熊邊度帥呀?

【當部長變成白馬王子】熊本熊都曬馬!

【兩熊相遇】當Kumamon遇上賤熊

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved