【真人故事】24歲全職Henna畫家 日子會點過?

「褪色日記」

機緣巧合下,天茵接觸到印度彩繪(Henna)。

「我將每日嘅負面感受寫喺自己身體上,兩星期之後,個Henna就會完全褪色,就好似帶走我所有唔好嘅想法。」

未做全職Henna畫家之前,天茵曾經諗過打份普通工就算,甚至試過派傳單過日子。

有一日佢派完傳單之後,返屋企瞓教,點知一醒瞓照鏡見到自己個樣又殘、妝又花晒,心諗:「自己22歲明明可以做好多嘢,點解會過得咁潦倒⋯⋯」

一直都鍾意用皮膚做畫布,用最直接嘅方法表達自己,可能係呢樣特殊喜好,令天茵同Henna一拍即合。

2014年6月開始到而家,天茵由擺街檔到手作市集,踏上全職手作人嘅旅途。

不過,Henna對天茵嚟講,並唔係一技之長咁簡單,佢係一個「褪色日記」,令佢正視情緒問題。

 

「好似有個盒困住我,感覺個腦都被逼得好緊好緊。」

由細到大都自覺有情緒困擾,天茵形容自己細個係一個「驚青」嘅小朋友,好怕其他人嘅目光。

中四嗰陣,天茵開始服用不知明嘅減肥藥,可能受副作用影響,開始出現幻覺、幻聽。

「我試過以為好朋友喺背後講我壞話,之後就衝過去鬧佢,但見到佢一面擔心同愕然,我先知原來一切都係假。一時接受唔到,我喺位到拎起把?刀自殘。」

最嚴重嘅時候,天茵每晚失眠,成張床都擺滿白紙同原子筆,晚晚聽住收音機亂寫、亂畫,抒發自己。

直到爆發嘅一刻,天茵先注意到自身情緒困擾嘅嚴重性。

 

由廢青到沸青

追求夢想成功,對好多人嚟講的確遙不可及。

「我唔會覺得自己叻,反而係我唔夠其他人士叻,冇嘢可以輸,所以試嘅『機會成本』低。」

自我反省過後,天茵決定唔可以再廢落去,決定擺街檔。用一個星期準備橫額、一百多張圖板,夜晚喺蘭桂坊擺檔幫人畫Henna,勉強維持自己嘅生活。

「當一個人去到谷底就會振作。」

2014年嘅雨傘革命亦都係其中一個誘因,將天茵嘅動力推到最大。

佔領期間,天茵喺金鐘免費幫佔領人士畫henna,由「勿忘初衷」寫到「D L L M」。對於老一輩嘅唔理解同漠視,天茵決心要做一個青而不廢嘅人,令自己嘅聲音得到重視。

「之後我就開始搵唔同嘅市集,甚至不恥下問其他人點樣擺檔,就係咁就喺『手作市集』碌咗差唔多兩年。」

直到而家,天茵已經喺尖沙咀開咗間studio,麻雀雖小但五臟俱全,喺一個小小嘅空間做喜愛嘅事,為自己而奮鬥。

 

I know that feel, bro

「我希望其他人聽到『天茵』呢個名,會好似聽到朋友嘅故事咁。」

兩年幾嚟,天茵除咗儲咗班熟客,其實都儲咗好多朋友。

難得一見嘅坦誠,天茵好容易可以同客人溝通,感染佢哋重新面對自己。喺畫Henna期間,人與人之間嘅距離拉近咗,令客人安心一訴好多埋藏於心底、連身邊人都未必知嘅秘密。

「我只係想畀一種『I know that feel, bro』大家,同埋畀到佢哋尋求嘅支持。」

不斷強調自己唔叻嘅天茵,為咗真正幫到客人、朋友,而家進修緊有關課程,希望可以深入了解人與人之關嘅關係,提供確切嘅方向畀大家。

用自己個名做店名好大賭注,稍微做得唔好,分分鐘身敗名裂,但天茵話「我冇諗咁多喎!」,因為Henna並唔只係生意,而係佢嘅生命。

「Henna已經係身體嘅一部分,我好鍾意而家嘅自己。」

「我以前覺得要做一棵大樹先幫到人,但而家發覺,其實我可以揀做一棵西蘭花,好好保護下面嘅螞蟻。」

 

Tin Yan 天茵

地址:九龍尖沙咀漆咸道南61-65號首都廣場163室

===============================
毛記專題,不定期上市。
求其交貨,純粹扮工蛇王,唔使期待。
#100毛 #毛記電視

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved