【P圖大戰】青蛙72變 除咗利亞公主仲可以變咩?

毛毛細細個就聽青蛙王子呢個故仔,一聽就知佢呃人~青蛙會變王子,咁毒L都變公子啦。不過又估佢唔到,原來青蛙唔變王子,可以變公主喎!你睇呢隻青蛙,有兩隻蝸牛同佢合體呀,融合!

圖片來源: Bored Panda

呢個咪利亞公主!個樣係似嘅,但係個身材就⋯⋯呢啲時候梗係要搵大神幫手啦!跪求大神key返個完美嘅Body~最好就有前又有後,少啲布就最好嘞~

圖片來源:Bored Panda

係經典嘅奴隸利亞造型呀,謝大神!少年,你以為咁快就玩完?你太天真啦~今次真係變變我變變變變,世界倒轉我再倒轉呀!

圖片來源:Bored Panda

公主變咗做音樂神童背多fun呀!見到佢呢個look,係咪有股衝動想高歌一曲,跟住佢唱呱呱呱刮呢~世人已經阻止唔到大神嘅興致,佢哋越玩就越高興,連銀紙都唔放過呀!

圖片來源:Bored Panda

你唔知佢係邊個?蛙盛頓你都唔識,真係好打有限啦。你細個梗係無聽書定喇,斬楊桃樹嗰個呀。你睇佢個髮型咁潮,加埋佢個和藹可親嘅笑容,而家返出嚟選都肯定贏侵侵呀!

蛙盛頓:「等我變身先~!」

圖片來源:Bored Panda

毛毛覺得呢幅畫相當有嫌疑。你睇吓佢呢幅《戴珍珠耳環的青蛙少女》,簡直就係煩膠嘅傑作呀!

其實今次嘅幕後黑手係一個叫Bored Panda 嘅網站,佢哋見呢隻蛙畀人瘋狂改圖,所以就直接開咗個帖,畀各路大神一展身手。Between 喺香港嘅PS大神都可以up相㗎。飛雲,揚威國際嘅機會嚟喇!呢個活動仲有一個星期就完喇,心動不如行動呀!

封面圖片及資料來源:Bored Panda

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved