【夠暖便是爸】企鵝仔變毛毛球攝落飼養員對腳度取暖

雖然今日啲天氣都仲係好熱,不過毛毛憑感覺知道冬天應該離毛毛不遠矣。一諗到遲下凍到阿媽都唔認得,毛毛就想匿埋喺個被竇入面射波唔扮工喇!不過唔好話毛毛,連喺冰天雪地出世嘅企鵝BB都一樣頂唔順,要搵個特別嘅地方匿埋取暖啦~

圖片來源:海游館/Facebook

大阪海游館最近就開心些牙咗幾張相,個個網民都大讚好打耳咁話喎!是咁的,雖然企鵝BB有少少絨毛喺身,但係呢排日本又落雪又盛,呢啲毛都未出齊嘅BB又邊夠暖呀,於是隻企鵝BB一見到個飼養員咪當正佢係老竇咁塞個頭落佢對腳度囉!

圖片來源:海游館/Facebook

喂企鵝仔,人哋要做嘢㗎,你咁樣黐實佢,叫飼養員點捨得行開啫!唉,見你成個毛毛球咁卡娃依呢,咪畀你黐多陣啦~

圖片來源:海游館/Facebook

你哋睇下企鵝仔畀人夾得幾冧~梗係啦,家陣有個私家暖爐喎,識取暖最唔係霸住飼養員嚟取暖?氹得飼養員開心話唔定多幾條魚食,仲可以乘機賣萌呃like,俘虜埋網民嘅心呀嘛!

圖片來源:海游館/Facebook

不過毛毛咁精明,係唔會畀佢呃到嘅。佢扮到咁可愛肯肯定係想下次霸住靚女飼養員對腳唔放,唔好以為你咁可愛毛毛就唔知你嘅真正身份係一名腳膠嚟喎!

 

封面圖片及資料來源:海游館/Facebook

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved