派個利是啫,使唔使咁有創意呀?

終於踏入2017年!嗱,大家嘅新年就係跟舊曆,仲有成差唔多一個月先到新年吖,之但係日本嘅新年係跟西曆,一月一日就係佢哋嘅新年,即係話日本嘅朋友仔喺今日就會有利是收呀!而話晒日本人都係創意民族,派利是都當然唔會咁隨便啦,有日本網民就用咗三個過去2016年最hit嘅話題嚟做利是封!一齊睇下~

圖片來源:ujiqn/twitter

首先有《PPAP》利是封。I have 1000yen~I have 1000yen~Uhhh!乜加埋都係得2000yen咋? 

圖片來源:ujiqn/twitter

跟住就係《你的名字。》利是封。估唔到繼強國插畫師用佢嚟二次創作成為《你的霧霾。》之後,而家新年仲變埋《你的英世。》,連《你的名字。》嘅「前前前世」都變埋「英英英世」呀下!

圖片來源:ujiqn/twitter

 話到明最hit話題,當然唔少得年尾先跑出嘅《逃避雖可恥但有用》啦!利是錢雖可恥但有用?唉,唔使你講毛毛都知啦……

圖片來源:ujiqn/twitter

btw,連普普通通一個利是封都可以咁有創意,真係令毛毛欽敬欽敬。睇而家個勢,似乎1000yen上面嘅野口英世先生仲排忙,不過唔緊要,英世你不是一個窿,因為……仲有10000yen上面嘅福澤諭吉先生陪你呀嘛!55!

 

資料來源:ujiqn/twitter

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved