【發喇發喇】一次過有成四十幾隻燕子飛咗入屋

有人話屋企有自來雀係大吉之兆,表示嗰間屋風水好、人財兩旺咁話喎。嗱,假如遇到一隻自來雀係大吉之兆嘅話,咁一次過遇到成四十幾隻自來雀咪係大吉之中嘅大吉之兆?嗚哇,真係不得了喎!

圖片來源:彼得潘/爆廢公社

是咁的,話說最近有位台灣網民嘅屋企就突然嚟咗一群燕子,佢目測仲大約有成四十幾隻咁多?㗎!無啦啦有咁大班不速之客亂入,搞到呢位網民除咗拎起部手機影相之外都唔知講咩好喇……

圖片來源:彼得潘/爆廢公社

弱弱一問,假如班燕子齊齊喺呢位網民屋企築巢,咁呢位台灣網民咪淨係賣燕窩都賣到金翅發達鳥?any肥,唔理啲燕子會唔會喺呢位網民屋企築巢都好啦,淨係見到有咁多燕子飛入屋呢個景象都知係好意頭啦,證明呢位網民住緊嘅係一塊福地嚟呀!(不過希望呢位網民唔會清雀sss都清到手軟啦…)

讀者來圖:錢雪兒

btw,點解人哋屋企風水好到可以有幾十隻燕子飛入屋,而毛毛嘅屋企就淨係試過得幾十隻飛蟻飛入屋……咁樣公平咩?

 

資料來源:彼得潘/爆廢公社

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved