【嬲爆爆】好心奴才你唔識就咪亂咁幫朕剪毛啦!

次次去親剪頭髮嘅時候同個髮型師講「剪短少少得㗎喇」,下場都係……冇好下場,佢好似驚你覺得剪得少就唔抵咁,起勢咁剪到好似鏟完skin head咁,一係偷薄偷到得返幾條毛,唉,早知就自己剪啦,就算7咗,都叫慳返啲錢吖嘛。

圖片來源: kandf10373/ptt

人要剪頭毛,喵星人都一樣要修毛嘅,咁先可以keep住個靚仔樣㗎嘛!夏天又就嚟到,都係修一修好啲嘅,不過出去畀寵物院剪一剪就成幾百蚊,仲貴過剪頭髮呀,唔係話唔肯使錢喺主子身上,不過間唔中試下DIY都好嘅,當係增進感情吖嘛~

圖片來源: kandf10373/ptt

嘩先生你邊位呀?!媽咪,我哋幾時養咗隻草泥馬呀,乜我唔知嘅!

真係唔講都唔認得,原來佢同上面張相係同一隻喵星人嚟喎!睇到佢好似追咗隻老鼠99條街都仲未捉到咁火燒心嘅眼神就知道,佢對呢個新造型幾咁不滿啦!「好心奴才你唔識就咪亂咁幫朕剪毛啦!還返啲毛畀朕呀!咁嘅貓樣叫朕點出嚟行呀!!!」

​圖片來源:《櫻桃小丸子》截圖

​圖片來源:《櫻桃小丸子》截圖

主子呀主子,唔好咁嬲啦,其實畀媽咪剪7個頭,都係每個人成長必經階段嚟嘅,第日你諗返就會好懷念㗎喇!

 

 

封面圖片、資料來源連結:kandf10373/ptt

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved