【世界都是…】國防部擺埋美俄軍備喺宣傳海報係咩玩法?

最近祖國嘅海軍68歲生日呀,咁好意頭,國防部梗係要喺微博出返張圖賀一賀佢,同咁多位同胞一齊熱烈地彈琴熱烈地唱啦~

圖片來源:國防部發布/微博

睇下張poster先,大大隻字寫住「1949-2017」,嘩,唔講仲以為2017年就瓜咗柴?……啋啋啋,冇啲咁嘅事,大吉利是大吉利是!睇返啲海軍裝備吖,大大隻航空母艦,側邊就有幾隻護衛艦,細心少少睇,水底仲有個深色啲嘅影,唔係中華白海豚,係潛水艇嚟呀。上面又有幾架軍機,即係點呀?型囉,威囉,疊馬囉,英雄主義!

​圖片來源:老虎哥來了/微博

​圖片來源:老虎哥來了/微博

​圖片來源:老虎哥來了/微博

不過呢,有摩擦力極強嘅網民就發現,側邊隻船仔,原來係美帝嘅「聖安東尼奧級兩棲船塢運輸艦」嚟,而船頭嘅艦載機就係俄羅斯嘅「米格-35」啵!咩意思先想話國防部亂咁P圖呀?而家世界都是中國的,海軍68歲生日咁大件事,美俄都派人嚟生日party你吹咩!

圖片來源:國防部發布/微博

噚日國防部就出咗post道歉,承認「配圖不嚴謹」,覺得大家愛之深責之切,先會咁緊張指正佢哋喎~

圖片來源:微博

金仔身邊呢位勇士成日畀啲網民笑佢係全世界最大工作壓力嘅designer,唔使擔心喎,好快強國國防部都有designer要好似你咁返工㗎喇。

 

 

封面圖片、資料來源連結:國防部發布/微博老虎哥來了/微博

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved