【眼力測試】你肯定呢嚿係東京鐵塔而唔係導彈嚟?

有留意國際新聞嘅朋友都知道啦,金仔早兩日又試射北極星2型導彈,已經係北韓今年第8次彈道導彈試射喇!唔好以為北韓同香港咁遠就唔關自己事先得㗎,如果有起咩事上嚟,真係唔知點算呀!

圖片來源:0x0kaede0x0/twitter

日本同北韓就近好多喇,最近就有日本網民影到疑似金仔導彈喺天空度飛嘅畫面啵!嘩,唔係呀嘛,影得咁清楚都有嘅!一係就個網民企喺最近北韓嘅位置度影,一係就支導彈真係好把炮好大碌嘅啫!

不過睇真少少,支導彈個輪廓又幾熟口面,又幾似東京鐵塔喎……原來呢嚿嘢,笨唔係導彈,而係爆晒光嘅東京鐵塔啫,大家放心大家放心!(Btw如果畀返金仔睇呢張相,唔知佢會唔會嚇到個心離一離呢?)

原圖來源:0x0kaede0x0/twitter

不如就等毛毛出手,幫你執一執張相啦!不過唔好意思,執極都係咁似導彈囉……睇嚟毛毛的確係一個出色嘅PS大師,而個網民都係一個出色嚟攝影師嚟,嗯嗯。

 

封面圖片、資料來源連結:0x0kaede0x0/twitter

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved