【高手在民間】連扶手電梯都可以用Lego自製出嚟!

如果要買玩具畀囝囝,相信多數爸爸媽咪姨媽姑姐都會買Lego㗎喇,等佢跟住本說明書自己慢慢砌,唔會嘈嘈閉吖嘛~不過到囝囝大個咗,仲同人講自己成日玩Lego就可能會畀親戚話佢廢青喇……公平咩,明明細個嗰時係你哋買第一盒Lego畀我㗎!比著我玩到咁出色,睇下你仲敢唔敢笑我!

圖片來源: Simon_Sin/twitter

呢個Lego高手有幾出色?睇下咪知囉!連扶手電梯都砌到出嚟呀!你可能心諗,係就係還原度好高,但都冇乜特別啫~

圖片來源: Simon_Sin/twitter

咁諗你就錯喇,睇清楚先啦,廣告都有話啦,「扶手電梯係會郁嘅機器」吖嘛,佢呢條迷你版自家製扶手電梯都一樣識得郁㗎!

圖片來源: Simon_Sin/twitter

平時我哋淨係會見到扶手電梯嘅腳踏位同條扶手,但佢就整埋底下嘅零件出嚟,啲齒輪點樣轉嚟轉去都可以睇得清清楚楚,會唔會太強大呀,人哋話高手在民間,就算話九成都喺日本民間都唔過份呀!

圖片來源:Phant0m_Girl/twitter

圖片來源:donageron/twitter

唔知呢條迷你版扶手電梯面世之後,班Lego人出街係咪都要小心唔好同佢撞鞋撞褲呢?

 

 

封面圖片、資料來源連結: Simon_Sin/twitterPhant0m_Girl/twitterdonageron/twitter

《日本Lego高手系列》

【高手在民間】日本網民用Lego砌公雞 仲識變鐵甲人

【估你唔到】你以為我砌電單車? 其實係砌人力車呀

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved