【反了反了】強國官媒勸習總辭職 睇住屋企人安全

反了反了!都話咗強國係要管㗎啦,睇少眼又出事喇!太過份喇,咁樣嘅文點可以畀佢出㗎?話咗真嘢唔講得㗎嘛!

話說噚日強國官媒「無界新聞」出現咗篇題為《關於要求習近平同志辭去黨和國家領導職務的公開信》嘅文章,哇,內文就真係精彩囉!

圖片來源:博文社

封信入面政治外文經濟思想文化咁多樣逐樣逐樣小,話習總多年都辦事不力,又唔跟鄧小平同志嘅一國兩制,管唔到台灣,又搞亂香港,仲提到用唔正常方式將香港書逐樣商帶返強國。唉呢位同志,「自己方式」嘅嘢,你識條spring咩。
圖片來源:博文社

不過都睇得出呢位同志真心為習總好嘅,佢話習總「不具備帶領黨和國家走向未來的能力,為了國家的長治久安,為了你和你家人的安全」叫佢落台,呢啲對白咁似我哋同某個人講嘅?唔通習大大個女又摑過佢阿媽?

篇文嘅下場係點?仲使問㗎咩,唔使一陣就被河蟹咗啦!

睇埋全文:博文社

資料及圖片來源:博文社、fms.news.cn

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved