香港人,做乜都要等
12

作為香港人,Sad but true都要講句,雖然一日有24小時,但你等待嘅時間分分鐘佔咗你一日1/3時間。無他嘅,喺香港地,唔理做乜都請你排隊請你等等,等到花兒也謝了都未到你,以下各樣等到炆嘅情況一定發生過喺你身上:

無限輪迴櫃員機

圖片來源:網絡圖片

每次你想撳個快錢走人,前面個C9硬係霸住部機瘋狂過數,即使你喺後面喪Jip佢啤佢,但望住佢一張張收據彈出嚟,你炆到淨係想講句:「X你老味快L啲啦嘛。」

 

狗巴去哪兒

圖片來源:網易論壇

狗巴出晒名班次疏,仲經常遲埋站,要等30分鐘不是夢。真係留低等又炆,等等下唔等又覺得笨實。你實有諗過架狗巴埋站你會鬧爆個司機,不過冇做過咋嘛,可?

 

輪大米

圖片來源:Ublog──影霞的生活點滴

香港人食飯要等位是常識吧,冇人識嘅要半粒鐘,上過報紙同Openrice多打手嘅隨時要等個半鐘,等得嚟午餐變下午茶,晚餐變宵夜,未食嘢已經成肚火。

 

急症室困獸鬥

圖片來源:香港電台

無事不登急症室,因為入得去唔坐返三四粒鐘都走唔甩,班醫生護士又忙到踢晒腳西晒面,成個氣氛鬼死咁壓抑……都係返屋企啪粒丸算啦唉。

香港人,做乜都要等
12

朋友係要見嘅

圖片來源:pchome

返工做到隻J蟹咁,諗住同朋友聚下鬆一鬆?冇半年都約唔成啦,就算約得成都總有人即日甩底或者遲晒大到。講真吖,唔想嚟索性咪唔好嚟囉,巴屎閉。

 

飛機場惹的禍

圖片來源:蘋果日報

以為放假去旅行可以離開香港呢個鬼地方?Sor,唔理你起飛定降落,都要有Delay的自覺,等返三兩個鐘頭其實好閒。

 

上樓需父幹

圖片來源:Youtube《希特拉都買唔到樓(潔淨版)》截圖

冇父幹嘅你,份糧啱啱高過公屋入息限額,唔想租人樓幫人供樓,講起買樓更加絕望到淨係識擘大個口,等足一世都上唔到……你問我可以點?知嘅我就唔使撈啦!仲坐喺度寫稿畀你睇?

 

我要真普選

圖片來源:學民思潮Facebook

我要真普選說來動聽,但只要大家守唔住個括約肌諗住袋住先,咁就分分鐘袋一世,成世畀人揸住個Spring袋仲學咩人等普選?到時你只能慨嘆:「不能回頭,多年前早明言不能回頭」。

12
毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved