阿周阿周舊廠房發現爆炸品 蛇齋糉餅得周溶講過(好似係)

是咁的,話說有發現有人喺阿周阿周舊廠房整炸彈,而慈母喺下晝開咗個記者會公開膠代事件,大家一睇,就發現其中一件證物就指咗個非常有嫌疑嘅嫌疑犯出嚟嘞。

圖片來源:RTHK

香港人慣性都會用「蛇齋餅糉」去形容建制派呢啲熱心公益嘅行為,記性稍為好少少嘅朋友,應該都會記得「蛇齋糉餅」呢個倒轉嘅講法,只得一個人講過,冇錯,就係自稱愛國愛黨嘅周溶嘞。

圖片來源:明報網站截圖

佢有次接受電台訪問嗰陣,表示「蛇齋糉餅」係香港人嘅生態呀。所有證供都好似指向係佢咁!

不過,佢出晒名忠貞愛黨,又唔似會做出呢啲大逆不道,公開呼籲踢走自己人嘅舉動喎。媽我好亂,咁即係關唔關佢事?嗯,周溶呀,不如你又號召幾百萬個簽名嚟撐自己冇做過啦,咁大家咪信你囉。

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved