藍絲傻傻分不清護墊同退熱貼?

噚日有位藍絲姐妹喺「保衛香港運動」Facebook page貼咗張相,話相中女學生用護墊貼喺額頭度降溫喎......
圖片來源:保衛香港運動(公開群組) Defend Hong Kong Campaign

毛孩左睇右睇都覺得明明係退熱貼嚟,不過護墊呢啲嘢我又未用過,唔係好肯定嗰塊嘢究竟係退熱貼定護墊。咁為咗尋求真相,就惟有尷尷尬尬,紅都面晒咁請教全個毛記電視城嘅女同事啦。

圖片來源:lamall

點知問勻晒都冇人用女學生額頭貼住嗰款「退熱貼護墊」喎,唔止冇人用,仲冇人見過呢隻款。

圖片來源:0517mall.com

不過,我都知全個毛記電視城嘅女同事,並不代表全香港人,特別係藍絲們嘅。可能佢哋平時真係會將真‧護墊當退熱貼咁用嚟降溫啩,薄菏清涼嘛(好似係,我都係見個袋咁寫㗎咋),又唔怪得佢哋會分唔清嘅。

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved