【唔好再播越難越愛得唔得】店長信箱神回精華錄

呢個之前KO過怪獸家長又解答過小朋友艱深數學問題嘅店長BB終於遇到難題喇!就係有人唔愛《越難越愛》呀,難道呢個世界真係有店長都解決唔到嘅問題?
圖片來源:樂活鰂魚涌
今日樂活鰂魚涌page貼咗一張顧客心聲,唔通呢間店係播十小時版無限loop版無懼世事變改還是越難越愛為你所以在期待花開花落至少這一季被甜蜜蓋過了傷害?
圖片來源:樂活鰂魚涌
好可惜,原來連店長都停止唔到呢個世界無限loop《越難越愛》㗎!我哋唯有繼續花開花落至少這一季被甜蜜蓋過了傷害啦。
圖片來源:梁望峯創作室
不過其實店長都好犀利㗎,不如重溫一下店長擊倒怪獸家長嘅英勇事蹟吖。
圖片來源:uwants.com
圖片來源:uwants.com
打完怪獸家長,仲救助咗小朋友解決水深火熱嘅數學問題,毛毛都唔識計呀!
讀者來圖:Joseph Lam
唔怪得知,啲顧客都咁關心店長啦~ 店長,咁你今日食咗飯未呀?

來源:樂活鰂魚涌

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved