【絕對合理】五舊水學玩facebook!

好似毛毛呢啲廢青最叻就係平時扮工時間玩facebook,點知原來識玩facebook都可以用嚟賺錢㗎!我即刻覺得人生有返希望呀!

今日就有網民post咗張興趣班嘅相,呢個班唔係普通嘅班!而係facebook面書應用速成班!課程嘅內容包括教你開facebook account,點樣send訊息畀fd子呀等等,真係好充實喎!搞到毛毛都好想報名參加呀!
圖片來源:Nicko Ip
呢個興趣班仲激發左一眾網民嘅創業大計!
圖片來源:Tai Po 大埔 facebook截圖

所以話喺香港想發達真係好簡單!成為第二個誠哥絕對不是夢呀!

如果我開埋Instagram班skype班snapchat班line班微博班,個個course一班收幾十人一人五舊咁就真係發喇!毛毛覺得如果個班可以加多項教埋我點樣成功add到女神做fd子唔使俾人reject,就真係幾抵到爛呀!

資料來源:Tai Po 大埔

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved