【港女識食】日本妹豬教你食沖繩刨冰

立秋都37度真係想熱死毛毛豬咩,街都唔想出呀!不過毛毛話帶我去食好野消暑喎,唔洗我畀錢我又唔介意呀!hehe~

毛毛話我知,原來PMQ元創方嚟緊會係8月22日至23日舉行日本夏祭,所以開咗好多新餐廳,今次帶我去嗰間就係來自沖繩嘅海之家!



睇啲裝修真係好日式咁喎~仲有榻榻米俾你感受下日本風情畫~店內播住宇多田光同m-flo嘅歌,搞到毛毛豬嘅童年回憶返晒嚟!(係呀毛毛豬細細個就識聽JPOP你吹咩!)

去到點餐嘅時候,我終於發現毛毛帶我嚟嘅陰謀!原來兩個店員都係日本妹豬嚟!唔怪得突然咁好死帶我食好野啦,哼!

不過見到個刨冰咩怒火都無晒,事關真係巧打耳囉!竟然可以將個刨冰變成熊仔樣,配上唔同水果,岩晒我又怕肥但又想食甜品嘅心態。日本妹豬店員仲話可以加唔同嘅醬,但係毛毛豬覺得唔加反而仲食到刨冰嘅奶味。


毛毛呀,而家啲日圓咁平,下次不如直接飛去日本食啦好冇呀?

餐廳資料:

沖縄 美ら海の家 かき氷 (沖繩海之家)

地址:PMQ元創方H104

電話:+852 9123 9951

營業時間:12:00nn - 8:00pm

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved