【不可思議】投資推廣署河蟹Uber介紹

Call車app Uber 大受港人歡迎,唔少人都大讚又坐得舒服又唔使受氣,所以愈嚟愈多人棄的投Uber。

圖片來源:蘋果日報

噚日JING CHA 漠視民意,高調橫掃Uber辦事處,令好多Uber Fans都嬲嬲喇!

圖片來源:投資推廣署

原來之前正苦投資推廣署曾經讚Uber係成功例子,仲話會向Uber提供香港公共交通工具嘅相關資料同進入香港市場嘅策略,教Uber點樣賺多啲錢錢㗎。篇文又引述Uber高層Sam Gellman話:「香港是個不可思議的城市,融合了國際商貿及本地文化,大型機構及新創企業,是我們拓展大中華業務的最理想地區總部」。嘩,直頭friend到要唱返句「Sam!Sam!跟你做個Friend!」咁喎~
圖片來源:投資推廣署
但到咗噚晚,介紹Uber嗰一頁就消失咗啦!直至今日星期三中午,都仲只係見到「找不到網頁」!又要幫人投資推廣又要拉人然後再河蟹,香港果然同Uber高層講嘅一樣,係個不可思議嘅城市!

圖片來源:電影《九品芝麻官》截圖

到底正苦個腦諗緊乜呢?唔通係咁?

資料來源:投資推廣署

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved