一程小巴睇穿偷食實錄

子華神都話過,若要人不知,唔好太低B。你以為偷食真係會完全冇人知咩?其實你身邊已經有對眼望住你。毛毛個FD子就喺搭小巴嘅時候,見到個賤男偷食,用短短10分鐘,睇穿咗一個人。

原圖:明報

是咁的,對情侶一上車,咁啱冇晒連位喎,咁佢哋就唯有隔住條走廊咁坐啦,個男嘅就坐咗毛毛FD子隔籬。雖然隔住嘅唔係奈何橋,但冇得一齊坐,相信對唔少情侶嚟講,都係好sad豬嘅。個細心嘅男朋友仲扶一扶佢女朋友先坐底?,你知啦,小巴大佬開車好快㗎嘛!

毛毛個有些少八卦嘅FD子可能悶啦,於是就昅下呢位哥仔手機玩緊乜。哥仔玩玩下facebook,突然有個叫傻豬嘅人whatsapp佢喎,而佢就覆咗3個啜啜咀emoji。睇到呢度,毛毛真係好葡萄囉,都係隔開一陣啫,使唔使咁痴纏呀!唔准呀隔空傳情呀!唔准啜啜呀!

點知,毛毛FD子再望多眼,就發現個女朋友豬當時根本冇用緊電話㗎!個哥仔仲即刻將成個對話delete咗!而女朋友就傻傻的調位去挨住男朋友膊頭…… 到底車上嘅女朋友,幾時先會知事實有幾殘酷呢?點解哥仔又要瞞住佢女朋友啜阿傻豬呢?其實,會唔會傻豬先係正室呢…… 到底,呢個世界,仲有幾多嘢係我哋掌握得到,毛毛應該用一程電車嘅時間,都望唔透…… 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved