TBB暗角變留言板

每個打工仔都會做到頹、做到攰、做到想死、做到好很想劈炮,大台嘅員工當然都唔例外啦,不過佢哋就有佢哋特別嘅一套減壓方法。

圖片來源:CKK

有個做到就快死嘅大台員工忍唔住要爆喇,於是佢就喺公司嘅暗角嗰度寫低咗佢嘅真‧心聲:「快死了」,冇幾耐,就有另一個好有愛嘅同事喺側邊寫咗句:「加油^V^」。

圖片來源:CKK

過多幾日,又有另一個同是天涯淪落人嘅同事喺隔籬再留言:「我忍撚夠la,你呢?」⋯⋯

圖片來源:CKK就係咁,一變四、四變十二,呢個暗角,就成為咗大台員工嘅民主牆喇。毛毛唔知道呢幾位同事是咪相識,不過能夠喺同一間公司一齊做⋯⋯到死都算係一種緣分,而且仲可以搵到同聲同氣嘅同事一齊明張目膽咁呻,都算係咁啦,唔係間間公司都好似大台咁咁有言論自由㗎,唔小心講咗公司壞話或者同公司立場唔同,分分鐘會畀人雪藏,呀,我指畀人減薪、炒魷㗎。

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved