停車場驚現魔法陣?!

 是咁的,喺元朗嘅一個停車場,出現咗一個連Facebook大神都未解答到嘅神秘符號,Oh My God!

圖片來源:Oh San/小心駕駛(討論別人駕駛態度)

嗱,唔好諗邪嘢,交通指示標誌嚟㗎,應該。不過到底佢係想講直行向左轉再向右轉,定係轉入嚟再轉返出去,定係向左走向右走呢?God knows.

圖片來源:Oh San/小心駕駛(討論別人駕駛態度)

最神秘嘅地方係,如果你跟住個標誌向前直行嘅話,就會發現根本冇得轉左同轉右,因為⋯⋯佢係一條掘!頭!路!

嗱,做人應該要大膽假設、小心求證嘅。計我話呢,呢條掘頭路應該係九又四分三月台嘅A貨,只要有魔法同勇氣就可以衝過去,而呢個標誌就係古時流傳落嚟嘅魔法陣,只要你企喺上面向左轉之後再向右轉,轉足七七四十九個圈,再大叫一聲:「席席bird極!」咁就可以破地獄,走返出去㗎喇(好似係)。嗱,前半part我就做咗喇,淨返「小心求證」嗰部分,就交畀你哋去做喇,證完返嚟話我知。

 

資料來源:小心駕駛(討論別人駕駛態度)

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved