【求助】牛油果是咪食中間粒嘢?

唔好睇毛毛麻麻甩甩,其實都有得閒睇下膠流煮嘢食心得嘅page嘅,第日叫豬妹(如有)整好西過我食嘛~毛毛喺個叫「添加固體食物分享及交流區」嘅谷就見到有網民話急求救喎!

圖片來源:Annie Lo‎/添加固體食物分享及交流區

呢位網民應該唔止係第一次買牛油果畀BB食,連佢自己都第一次買牛油果!不過毛毛非常欣賞佢不恥下問虛心好學嘅態度,佢問大家是咪食中間粒嘢,仲話粒嘢好硬,唔知是咪未熟。呢條難度分值100分嘅世紀大難題,有冇讀者可以解答到佢呢?

圖片來源:90後教師決戰怪獸家長

唔好笑佢啦,而家都有小學生唔知原來橙有橙皮啦,咁唔知牛油果係食肉定食核又有咩出奇喎~

圖片來源:mamamia.com.au

毛毛懷疑呢位網民背後有一個可憐嘅經歷,就係曾經買過呢個傻西瓜返屋企,令佢從此以後,以為所有生果都係淨係可以食中間嗰少少部份……

 

封面圖片來源:pxktmy.com

資料來源:添加固體食物分享及交流區90後教師決戰怪獸家長

 

 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved