【位已上】大埔名人被燒車 過千人讚好

傳說喺大埔有個神秘人,佢有特別嘅泊車技巧,仲成功靠泊車泊上位,成為大埔區嘅名人。對於泊車,佢好有自己嘅一套。我唔直接答,用例子答你:

圖片來源:Joey Lo/小心駕駛(討論別人駕駛態度)

能夠喺馬路正中間、成架貨車前面話泊就泊,泊完架車就拍下個籮柚,面不改容咁走,呢份勇氣並唔係個個都有㗎!有街坊就話,呢個車主幫佢哋發掘咗好多新奇嘅泊車地點,將不可能變成可能,所以一定要推到佢Hi Hi……我指推到佢上位為止呀下!

去到噚晚,可能因為有人想同呢位大埔名人一齊迎接國慶,所以就舉辦咗個營火晚會慶祝,點知就唔小心燒著埋名人架車喇……

圖片來源:Skylung Law/小心駕駛(討論別人駕駛態度)

網友sss知道咗之後都喺fb群組度致以深切嘅慰問,仲請埋小鳳姐嚟一齊哀悼!而個Post仲已經超過二千個like?喇!而喺啱啱,真係啱啱,呢位名人終於瞓醒(好似係),見到自己架車搞成咁,仲要畀人係咁影相,都只係講咗句:「我㗎架車點L樣呀!」嚟表達激動之情。如果發生喺毛毛身上,可能我一早就已經去緊ifc啦!不過,都係嗰句,首先我要有架車先......

 

封面圖片來源:Kwok Ting/小心駕駛(討論別人駕駛態度)

資料來源:小心駕駛(討論別人駕駛態度)

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved