【肥都有罪?】熊本熊肥得濟扣唔到安全帶

肥有冇罪我就唔知,毛毛淨係知,明明唔肥又話自己肥就肯肯定有罪!噚日嗰隻熊本熊出席熊本縣嘅番茄車出發儀式嘅時候,諗住試下自己手車有幾辣啦,不過就因為條安全帶唔夠長(定佢太肥?),搞到佢扣唔到安全帶呀!

圖片來源:Entame Plex

違反咗交通規則就梗係畀人趕落車㗎啦,佢仲嬲到趴咗喺地?!唉,安全最緊要呀嘛,唔好嬲豬啦你!

圖片來源:Entame Plex

不過佢已經唔係第一次因為肥而畀人笑㗎喇,之前佢出閘嗰陣都因為太肥而畀班職員笑~咪住先!如果熊本熊搭嘅係港鐵,應該就唔係畀人笑咁簡單㗎喇......由於熊本熊唔識講普通話嘅關係,毛毛有理由相信港鐵職員又會拎把尺出嚟度下佢長闊高過唔過170cm......

圖片來源:Jusky

OK,畀人笑咪減肥囉!嗱,佢唔係好似啲女仔咁,次次都話食埋今餐先減,佢真係有做運動㗎~

圖片來源:Jusky

老老竇竇,如果毛毛可以成日攬囡囡,又咁囡囡歡迎,畀人恥笑下又有咩所謂啫!

 

封面圖片來源:Entame Plex

資料來源:Entame PlexJusky

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved