【終極1999】689原來係文青?

689開咗facebook account,毛毛身為佢嘅fan屎梗係要即刻科撈啦!佢成日都好大方咁些牙自己嘅生活照。好似啱啱佢又UP新相喇!今次係去馬爾代夫嘅旅行相呀!

圖片來源:Cy Leung

嘩,果然有錢就是任性!689已經係第三次去馬爾代夫渡假喇。佢肯肯定係知道我哋班廢青打足一世工都唔會有錢去到馬爾代夫,想拉近市民同佢之間嘅距離,所以咪開心些牙啲相畀我哋丁下囉!真係好有我哋心嘅啫!佢仲話推介埋阿曾主席去?!之不過……點解啲字讀落怪怪哋,咁有下雨天留客天留我不留啲feel嘅?

唉,你哋識條鐵咩!呢個係文青標點大法嚟㗎!打幾個字,加個逗號,下一行,再打字,再加逗號,讀落更加有味道,更加能夠表達情感!估唔到,689原來骨子裡都係一個文青,失敬失敬。不過毛毛覺得,要做一個完全體嘅文青,689 仲係差少少嘢。

咁就perfect池喇!

 

封面圖片來源及資料來源: Cy Leung Facebook 

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved