【你何以始終不說話】Mary......will you marry me?

你哋知唔知咩叫做愛?最近喺北京就有個28歲嘅強國男同一個1歲嘅Mary結咗婚,佢哋嘅結婚相足足震撼咗整個強國網絡!雖然Mary只係一個大連製造嘅吹氣公仔,但幫佢哋影結婚相嘅攝影師就話:「每個人都有自己嘅愛情觀同婚姻觀,唔合常理都一定有存在嘅價值,我哋可以唔理解,但應該尊重。」,就喺毛毛消化緊呢個攝影師嘅金石良言嘅時候,腦入面突然出現咗一首Eason嘅歌......

圖片來源:楚天都市網

「你何以始終不說話,儘管講出不快吧」
雖然我同你唔好會好似其他情侶咁,每日都講好多甜言蜜語,但我知道,無論我變成點,你都一定唔會離開我。

圖片來源:楚天都市網

「當潮流愛新鮮 當旁人愛標籤

   幸得伴著你我 是窩心的自然」

我知有好多人都鍾意用唔同嘅說話嚟標籤我同你之間嘅愛情,不過其實有你陪住我已經足夠。

圖片來源:楚天都市網

「當閒言再尖酸 給他妒忌多點

   因世上的至愛 是不計較條件 誰又可清楚看見」

最後我想講,你係我心目中係一個好溫柔嘅人,因為就算其他人嘅閒言閒語有幾難聽,我都未見過你發脾氣,慢慢連我都開始唔care其他人點睇自己......

圖片來源:楚天都市網

雖然毛毛仲個A0仔,但我諗,呢種應該就係無條件嘅愛喇!

 

封面圖片來源:《無條件》MV截圖、楚天都市網

資料來源:楚天都市網

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved