【研究都話】爆得粗多 講嘢會叻過人

好多人一聽到粗口就會打冷顫,毛毛當然都係其中一個唔L講粗口嘅斯文人啦。之不過呢,有外國勢力研究完一輪後就話,講粗口唔係冇教養嘅表現,實情正正相反?呀!

圖片來源:dream-hua.net

嗱,嗰份研究唔係毛毛吹出嚟㗎,而係喺一本叫《語言科學》嘅期刊發現嘅。成個研究過程係是咁的,首先叫你一分鐘內盡情爆粗,之後再喺下一分鐘不停講啲動物名。

粗口同動物,兩者有乜關連毛毛都唔L明,但係人哋得出嚟嘅結論就係,成日爆粗嘅人,喺其他方面嘅表達能力會更加清晰㗎喎。其中一個原因係,爆粗嘅人更加擅長用語言嚟表達情感呀,咁林雪咪分分鐘博學多才過吳局腸?

 
圖片來源:wordpress
 

照咁講,為咗返工開會唔再1999,等毛毛嚟緊日日喺屙罰s都爆多啲粗,日講夜講,終有一日會好好口材又媾死女啫!(如果第一日冇畀人炒嘅話⋯⋯)

既然爆粗咁L正,毛毛決定撕走枱頭呢張《100毛員工溝通技巧》喇!

 
 
封面圖來源:dream-hua.net
 
資料來源:DailyMail 
 
 
毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved