【港版伽利略】原來識計除數就可以翻案?

喂,知唔知邊個係盧覺強呀?香港版嘅神探伽利略喎?用開咩牛頓定律、加速率嚟翻案嘅佢,竟然用小學除數就還到人清白?
圖片來源:蘋果日報
是咁的,有位朋友揸車小路出大路嘅時候,畀架超晒速嘅跑車撞到,點知個跑車司機話自己開緊50km/h,告返人轉頭,話佢唔睇路呀,而班慈母連車速都唔check就告呢位朋友不小心駕駛!

於是佢就搵咗盧教授幫手喇~要翻案就要證明跑車嘅速度超過最高時速,而經過教授精密嘅計算,架跑車嘅速度有成139km/h!
圖片來源:壹周Plus

當毛毛以為教授又用埋啲冇人明嘅理論嗰陣,佢竟然話今次識計除數就夠?毛毛就瞭解過喇,呢次真係入門級題目嚟,啱晒啲想做神探嘅新手呀!一齊嚟睇睇喇!

教授睇返閉路電視,發現架跑車由一棵樹駛去另一棵樹嘅距離係9米,而需要嘅時間只係0.24秒!憑呢兩個數據,就可以計到實際速度!即刻嚟計下先~

點解計出嚟同教授個正確答案有出入嘅?嗯嗯,呢個時候就交畀毛毛伽利略啦~毛毛相信教授為咗方便講解,將跑9米所需時間講做0.24秒、講少幾個小數位咁,應該用0.23309秒先計到139km/h出嚟㗎~

毛毛係咪難得地好型呀?女神妳睇唔睇到咁型嘅毛毛呀?咦?女神呢?

 

資料來源:壹周Plus

毛記電視網站 · 版權所有 · 不得轉載 Copyright © TVMOST.COM.HK All rights reserved